Wanneer u problemen en of schade aan uw telefoon, tablet, laptop, computer, console, printer en of randapparatuur heeft kunt u bij ons terecht om de problemen en of schade te verhelpen. Onze werkwijze is hierin altijd het zelfde. De klant betaald 25 euro onderzoekskosten. Uitzondering hierop is een apparaat dat nog onder de garantie valt en bij ons is aangeschaft. Indien het apparaat niet bij ons is aangeschaft rekenen wij dus wel onderzoekskosten. hierna gaan wij het apparaat onderzoeken en geven wij u onze diagnose door.
Indien u gebruik maakt van de reparatie vervallen de onderzoekskosten, deze worden in korting gebracht op de reparatie. Wanneer u geen gebruik wenst te maken van de reparatie heeft u enkel de onderzoekskosten betaald en haalt u het product weer op Bij reparatie van het door u gebrachte product proberen wij altijd onderdelen van de hoogste kwaliteit te gebruiken zodat uw apparaat weer zo goed mogelijk functioneert na reparatie. In veel gevallen betekent dit dat wij originele onderdelen gebruiken welke direct of indirect van de fabrikant van het product afkomen. In bepaalde gevallen kan het voorkomen dat wij onderdelen voor de reparatie moeten bestellen, indien dit het geval is zullen wij u hiervan op de hoogte brengen tijdens het doorgeven van de diagnose. U kunt tijdens het wachten op de bestelde onderdelen ervoor kiezen om het apparaat bij ons te laten, of indien gewenst mee te nemen en later te komen brengen als wij de bestelde onderdelen binnen hebben gekregen. Na de reparatie krijgt u van ons altijd minimaal 3 maanden garantie op de door ons uitgevoerde reparatie.
Bij digison verkopen wij telefoons in combinatie met alle grote providers (KPN, Vodafone, T-Mobile, Ben). Dit kan op basis van sim-only zijn maar ook op basis van een toestel dat in het abonnement is inbegrepen. Omdat de prijzen maandelijks per provider veranderen staan hier geen prijzen genoemd. Voor de laatste prijzen en acties kunt u het beste contact opnemen met de winkel (0499700202), of langs gaan. In dat geval kunt u de medewerker om advies vragen. Wij helpen u dan graag met de keuze voor de provider alsmede het te kiezen abonnement. Dit doen wij altijd volledig onafhankelijk.
Bij digison verkopen wij het liefst kwaliteit tegen een concurrerende prijs. Omdat wij graag kwaliteit leveren hebben wij een voorkeur voor de volgende merken:
• Apple
• Samsung
• Doro (voor senioren)
Uiteraard verkopen wij ook andere merken zoals: Oneplus, Google, Huawei, Honor, Oppo, Nokia, Xiaomi, Motorola en Redmi. Wanneer u bij ons een telefoon of tablet koopt, dan stellen wij deze helemaal voor u in. Wij zetten alle foto’s, contacten, apps, notities, etc. allemaal voor u over. U loopt dus met en werkende telefoon of tablet naar binnen en ook weer met een nieuwe werkende telefoon of tablet naar buiten. U ontvangt bij aanschaf altijd minimaal 2 jaar garantie. In veel gevallen kunt u bij ons ook terecht voor de juiste accessoires. Te denken valt aan een hoesje, screenprotector, oplader voor thuis of in de auto of een houder voor thuis of in de auto.
In verband met COVID19 zijn wij beperkter bereikbaar dan u van ons gewend bent. Het kan daardoor langer duren voordat u reactie van ons krijgt.
Het telefoonnummer is 0499 – 700 202 (lokaal tarief).
Wilt u een e-mail naar de klantenservice van digison sturen? Voor een snelle en correcte afhandeling vragen wij u het contact formulier onder aan de pagina in te vullen.
U kunt ook een e-mail sturen naar info@digison.nl
[row]
[column md=”2″]
digison
Heistraat 14c
5691CA Son en Breugel
0499 – 700 202
info@digison.nl
www.digison.nl
[/column]
[column md=”10″]
[contact-form-7 id=”45″ title=”Digison contactformulier”]
[/column]
[/row]